Estàs aquí: Inici > Destacats > L’Administració torna a acumular dos mesos de deute amb les farmàcies catalanes

L’Administració torna a acumular dos mesos de deute amb les farmàcies catalanes

5 gener 2015

L’Administració hauria d’haver pagat a les farmàcies catalanes avui, 5 de gener, els 108,3M€ corresponents a les factures dels medicaments que van dispensar al mes de novembre. Donat que encara té pendent la factura d’octubre (118,7M€), la Generalitat acumula un deute amb els farmacèutics catalans que ascendeix a 227M€.

Després de les negociacions amb la Generalitat i l’Administració central, per part  del Consell de Col·legis de Farmacèutics de Catalunya (CCFC) i de l’empresarial FEFAC, el Govern de l’Estat va aprovar finalment un FLA extraordinari abans d’acabar l’any amb el qual s’ha cobert la factura del mes de setembre (111,7M€).

Els representants dels farmacèutics continuen reclamant que el pagament dels medicaments sigui una prioritat per a les Administracions de la mateixa manera que ho és per als pacients.

Per a més informació, consulta la nota de premsa al web insitucional del Col·legi