Estàs aquí: Inici > Notícies farmàcia > El Col·legi, premiat a les Millors Iniciatives de Correo Farmacéutico

El Col·legi, premiat a les Millors Iniciatives de Correo Farmacéutico

25 març 2015

cabeceraEl COFB ha rebut dos premis atorgats pel diari de premsa especialitzada Correo Farmacéutico als guardons “Les Millors Iniciatives de la Farmàcia de l’any 2014”, els quals volen reconèixer la tasca diària d’aquelles institucions, empreses o persones que, amb la seva aportació, han ajudat a millorar el món de la farmàcia, l’atenció farmacèutica i la salut al llarg del 2014.

A l’apartat de Professió i Deontologia, el projecte premiat va ser:

Determinació del risc cardiovascular en farmàcies
del COF de Barcelona, un projecte dut a terme amb Mútua General de Catalunya.

A l’apartat d’Atenció Farmacèutica i Educació Sanitària, el projecte escollit va ser:

Projecte Barcelona, ciutat cardioprotegida en el que han participat l’Associació de Farmàcies de Barcelona, l’Associació Barcelona Salud, l’Ajuntament de Barcelona, el COF de Tarragona, el COF de Lleida i el COF de Barcelona.

L’entrega de Premis, celebrada el 16 de març als Teatros del Canal a Madrid, va comptar amb l’assistència de Jordi de Dalmases, president del Col·legi i del Consell de Col·legis de Farmacèutics de Catalunya, que va recollir un dels guardons. Carmen Peña, presidenta del Consejo General de Colegios de Farmacéuticos i de la Federació Internacional de Farmacéutics (FIP), va ser guardonada com a “Farmacèutica de l’any 2014”.

Els resultats de la Campanya Plenufar V, en què han participat activament un total de 2.500 farmàcies a Espanya enquestant a 9.000 dones -de les quals 1.382 han estat catalanes i 1.053 barcelonines-, també van ser premiats. Aquilino García, Vocal Nacional d’Alimentació, va recollir el guardó.

Fotografies de la cerimònia de lliurament i la festa posterior.