Estàs aquí: Inici > Món col·legial > El més destacat de l’any, a la Memòria del 2014

El més destacat de l’any, a la Memòria del 2014

31 juliol 2015

portada-memoria-2014Diuen que les imatges valen més que 1.000 paraules. En aquest cas, però, la imatge és només una petita mostra del que trobareu quan hi feu click: una mostra del conjunt d’avenços realitzats el 2014 en la línia de fer avançar la professió i de millorar l’atenció als pacients, tot plegat materialitzat en la Memòria 2014 del Col·legi de Farmacèutics de Barcelona.

El millor exemple d’aquests avenços és una cartera de serveis assistencials cada cop més forta, aquest any ampliada amb el servei de detecció de risc cardiovascular des de la farmàcia i amb l’extensió de programes ja consolidats com el de detecció precoç de càncer de còlon, en els quals la intervenció del farmacèutic ha permès millorar els resultats de salut i mostrar el compromís per fer realitat projectes que la societat necessita.

El 2014 ha estat també un any d’implicació amb iniciatives solidàries, com és el cas del projecte Radars, per detectar gent gran amb risc d’exclusió social des de la farmàcia, o de la campanya L’arbre dels petits valents, per recaptar fons per a la construcció del nou hospital de dia de l’Hospital Sant Joan de Déu. I també ha estat un any en què s’han hagut de fer front a adversitats, com el retard en el pagament dels medicaments dispensats, que hem continuat denunciant cada mes.

En definitiva, en aquest document trobareu molt més sobre cada un dels projectes, sobre l’activitat del Col·legi i dels farmacèutics, premis, beques i els avenços en formació.

Accedir a la Memòria 2014 (via www.cofb.org)