Estàs aquí: Inici > Món col·legial > El 3 de novembre analitzarem el sector de la cosmètica a la farmàcia

El 3 de novembre analitzarem el sector de la cosmètica a la farmàcia

30 octubre 2015

cosmeticsrCom es pot diferenciar la farmàcia que aposta per la dermocosmètica? Quins aspectes poden atraure a l’usuari? Quines són les tendències del sector a dia d’avui i a mig termini?

La conferència “Darreres tendències del sector de la cosmètica a la farmàcia” mirarà de donar resposta a aquestes i d’altres preguntes sobre la situació de la dermocosmètica. Un anàlisi de situació que tindrà en compte els múltiples aspectes que determinen el comportament del mercat de la perfumeria i la cosmètica, fent especial focus a la farmàcia.

La conferència anirà a càrrec d’Oscar Mateo, psicòleg, màster en RRHH per la Universitat P. Comillas (Madrid) i responsable de l’Área de Conocimiento de Mercado para el sector de Perfumería y Cosmética i de l’Área de Formación d’STANPA, i Cristina Tiemblo, vocal nacional de Dermofarmacia y Productos Sanitarios del Consejo General de Colegios Oficiales de Farmacéuticos de España. Moderarà l’acte Núria Bosch, vocal de Dermofarmàcia i Productes Sanitaris del COFB.

Quan? 3 de novembre
On? Col·legi de Farmacèutics de Barcelona (Girona, 64 – Barcelona)
INSCRIU-TE! (farmacèutics col·legiats)

Aquesta conferència compta amb la col·laboració de:

stanpa-logo