Estàs aquí: Inici > Notícies farmàcia > Castelló acollirà el 20è Congrés Nacional Farmacèutic

Castelló acollirà el 20è Congrés Nacional Farmacèutic

27 gener 2016
20-CNF-Poster

Pòster oficial del 20è Congrés Nacional farmacèutic

La ciutat de Castelló serà la seu del 20 Congrés Nacional Farmacèutic que se celebrarà del 19 al 21 d’octubre de 2016. Aquesta cita biennal de la professió farmacèutica està organitzada conjuntament pel Consejo General de Colegios Farmacéuticos i el Colegio Oficial de Farmacéuticos de Castellón. Es tracta d’una cita important per a la professió farmacèutica que reuneix als farmacèutics que treballen en els diferents àmbits: Farmàcia Comunitària, Farmàcia d’Hospital, Atenció Primària, Salut Pública, Recerca i Docència, Indústria, Distribució Farmacèutica, etc.

Aquesta nova edició serà el marc de presentació del treball assistencial del farmacèutic del segle XXI, un farmacèutic que treballa per millorar la farmacoteràpia dels pacients i la salut pública. Una trobada que recollirà el testimoni de la Declaració de Còrdova per ser el congrés de la farmàcia pràctica.

Farmàcia, medicament i pacient seran els protagonistes d’aquest congrés, en el qual es tractaran temes com els serveis professionals farmacèutics, l’assistència farmacèutica sociosanitària i domiciliària, les estratègies de cronicitat i salut pública, l’eSalut i l’impacte del canvi tecnològic en la Sanitat, el desenvolupament professional continu, la pràctica col·laborativa, les vacunes, la sostenibilitat així com una visió internacional de la Farmàcia.

Ja està disponible la imatge del congrés i en les properes setmanes podran començar a realitzar-se les inscripcions al congrés a través del portal del Consejo www.portalfarma.com.

Font: Nota de premsa 20 Congreso Nacional Farmacéutico, Castellón 2016 (via Portalfarma)