Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Quatre farmacèutics al pòdium de la VII edició de la Cursa Intercol·legial

Quatre farmacèutics al pòdium de la VII edició de la Cursa Intercol·legial

2 maig 2016

cursa-intercol-2016-sortidaMés de 250 corredors es van donar cita el dissabte 16 d’abril per participar a la Cursa Intercol·legial, un circuit que comptava amb 10 quilòmetres situats a la zona de la Mar Bella de Barcelona i 5 quilòmetres per al de la cursa infantil. 42 farmacèutics es van animar a participar a la setena edició d’aquest esdeveniment esportiu.

La farmacèutica Aida Arnaiz va tornar a guanyar en la categoria veterana femenina millorant la marca que va fer l’any passat (0:48:34), i Mercedes López va quedar segona, en aquesta mateixa categoria, amb la marca 0:52:28.

Marc Morales amb la marca 0:38:10 va quedar setè de la general i també va fer pòdium quedant segon en la categoria júnior masculina i Rafa Beaus, amb la marca 0:41:29, va quedar tercer en aquesta categoria.

La primera farmacèutica que va entrar en meta en el lloc 22 de la general va tornar a ser Mónica Blázquez amb marca 0:48:31, quedant sisena en la categoria de sèniors femenina.

Podeu accedir a la classificació amb tots els participants a través del web oficiald e la cursa http://www.cursaintercol.cat/. També a totes les imatges mitjançant la plataforma Flickr.

Mònica Blàzquez, la primera farmacèutica en creuar la línia de meta

Pòdium júnior masculí, amb Marc Morales en segon lloc i  Rafa Beaus en tercer lloc

Pòdium júnior masculí, amb Marc Morales en segon lloc i Rafa Beaus en tercer

Guanyadores en la categoria veterana femenina: Aida Arnaiz i Mercedes López, primer i segon lloc respectivament

Després de l’entrega de premis es va celebrar el sorteig dels regals que ofereixen les empreses col·laboradores de la cursa entre tots els participants. L’activitat, que té com a objectiu fomentar les relacions socials a través de l’esport, també està oberta per a familiars i amics dels col·legiats i associats dels vint col·lectius professionals que organitzen la cursa.

Moltes gràcies a tots els participants, fins l’any vinent!

cursa-intercol-organitzacio-i-premiats-2016

Organització i premiats a la setena edició de la cursa

Potser també t’interessa: