Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Disponible un nou número de Circular Farmacèutica, la revista científica del Col·legi

17 maig 2016

circular-farmaceutica-primer-trimestre-2016Innovació en l’elaboració de tractaments de quimioteràpia a la farmàcia hospitalària implementant robotització, característiques i posicionament de l’anticoagulant oral Edoxaban i tractaments disponibles per als angiodemes, temes destacats del nou número de la revista científica del COFB, Circular Farmacéutica.

Trimestralment, el Col·legi edita aquesta publicació científica que recull articles elaborats per professionals sanitaris de reconegut prestigi. També s’hi inclouen els resultats dels treballs becats pel Col·legi.

Aquesta publicació està disponible en PDF. Sumari del nou número:

Vol. 74, núm. 1, primer trimestre 2016

• Editorial: T. Casasín
  • Farmacoteràpia: Tipus d’angioedemes i tractaments disponibles / Edoxaban, característiques i posicionament en la teràpia anticoagulant / Innovació en l’elaboració de tractaments de quimioteràpia a la farmàcia hospitalària. Implantar la robotització en la preparació.
  • Espigolant
  • Alimentació i nutrició: Fitxes de recomanacions dietètiques en pacients hipertensos.
  • Salut pública: La tragèdia de la taliomida a Espanya, 1959-1965
  • Innovadors
  • Vademecum Cultural

Veure números anteriors de Circular Farmacèutica (via cofb.org)