Estàs aquí: Inici > Notícies farmàcia > Farmàcies de Barcelona acullen l’exposició fotogràfica ‘Gènere i dret a la salut’

28 desembre 2016
16-Raimundo-Rivas-Noia-expo-farmamundi

Imatge de l’exposició fotogràfica, obra de Raimundo Rivas
Font: Farmamundi

25 farmàcies de la província de Barcelona acullen l’exposició fotogràfica Gènere i dret a la salut: Una mirada a la lluita de les dones de la República Democràtica del Congo produïda per l’ONG Farmacèutics Mundi (Farmamundi). La iniciativa té l’objectiu de donar a conèixer el projecte que defensa el dret a la salut al món.

Rols familiars, obligacions, expectatives laborals, patrons de socialització i tipus d’ocupació, entre altres factors, contribueixen a fer que l’accés a la salut de les dones, arreu del món, sigui inequitatiu respecte als homes. 25 fotografies de Sandra Sotelo, Raimundo Rivas, altres cooperants de Farmamundi i d’IF Productions ens apropen al treball en xarxa de dones a la República Democràtica del Congo, en defensa del Dret a la Salut. Les fotografies es poden veure a les farmàcies fins al dia 9 de gener. Podeu consultar quines participen en aquest mapa:

Es tracta d’una exposició itinerant: fins ara ha estat exposada a Tarragona i Girona i després de passar per Barcelona, s’exposarà a Lleida. A partir del 9 de gener es mostrarà a la seu del Col·legi fins a fins a final de mes.

Més informació sobre l’exposició, via Farmamundi.

Aquesta iniciativa s’emmarca dins el conveni de col·laboració que el COFB té amb Farmamundi.

Aquesta exposició culmina el proper 19 de gener a les 20.30 hores amb la projecció del documental Temps d’Écoute. Lluita de les dones congoleses pel dret a la salut al Col·legi. No us ho perdeu!

Accés a INSCRIPCIONS (via web pública, cofb.org)

Teniu més informació sobre aquest documental, al Blog: Farmamundi estrena a Barcelona el documental ‘Temps d’Écoute’