Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Master Class i sessió informativa del Corporate MBA d’ESADE dirigit a col·legiats

20 octubre 2017

El pròxim dilluns 23 d’octubre a les 19 hores, el COFB acollirà la sessió informativa del Corporate MBA, un programa executiu enfocat al sector de la salut que ofereixen conjuntament l’escola de negocis ESADE i el Col·legi de Farmacèutics de Barcelona i que començarà el mes de març de 2018.

La sessió informativa inclourà la Master Class “Liderant persones i equips en un món VUCA: una aproximació pràctica”, a càrrec de Joan Plans, professor col·laborador d’ESADE. Abans de la Master Class, el també professor d’ESADE, Carles Torrecilla, farà una presentació del màster que comptarà amb el testimoni de José Ibáñez, farmacèutic comunitari a Gavà i antic alumne del programa que explicarà com ha viscut aquesta experiència i què li ha aportat. Inscripcions per aquest acte, aquí.

esade

El Corporate MBA facilita compartir coneixements, generar networking amb altres col·lectius sectorials i donar un impuls definitiu a les carreres professionals. A més,  proporciona noves eines per aproximar-se als problemes, permet prendre decisions molt més fonamentades i amplia la visió de les possibilitats que tenim al nostre dia a dia. El màster està pensat per facilitar l’assistència dels alumnes, ja que es realitza un cop al mes. El màster compta amb diversos simuladors de gestió, la qual cosa en reforça el seu vessant pràctic.

Què inclou el Corporate MBA?

• Progressió professional
  • Comunitat oberta al networking i a l’intercanvi
  • Acreditació acadèmica reconeguda
  • Metodologia diversa: Action Learning Projects, Programa Lead de Desenvolupament de Competències Directives, Simuladors de Gestió, Activitats en línia

Estructura de continguts del Corporate MBA

Mòdul 1: Comprensió de l’entorn

Entorn Geopolític, Managerial Economics, Corporate Social Responsability

Mòdul 2: Comprensió de l’estratègia

General Management, Estratègia Competitiva

Mòdul 3: Direcció de les àrees funcionals

Direcció financera, Direcció de màrqueting i comercial, Direcció d’operacions, Direcció de sistemes d’informació, Direcció de recursos humans

Perfil del participant

El programa es dirigeix a membres del Col·legi de Farmacèutics de Barcelona que desitgin donar un impuls a la seva carrera directiva. També és adequat per aquelles persones que vulguin reorientar la seva carrera professional, emprendre un nou negoci o ampliar l’actual. Els alumnes del màster són professionals amb un alt potencial de desenvolupament, motivats per aprendre i desenvolupar els seus coneixements i competències per tal de ser competitius i exitosos en el nou context econòmic. La interacció amb companys col·legiats garanteix un entorn d’aprenentatge dinàmic i global en el qual professors i directius comparteixen les seves experiències i coneixements sobre les millors pràctiques de gestió.
Al següent vídeo trobem un tast de l’opinió d’alguns dels participants d’anteriors edicions.

Els requisits per tal d’accedir al programa són els següents: comptar amb la titulació universitària, acreditar un mínim de 3 anys d’experiència professional a temps complet, nivell business d’anglès i pertànyer al COFB. Condicions preferents pels col·legiats. Per a més informació, contactar amb el departament de Formació del COFB.

Altres edicions recollides al Blog: