Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Primer concurs de dibuix i pintura de la Comissió Intercol·legial Sèniors de Catalunya

4 setembre 2018

La Comissió Intercol·legial Sèniors de Catalunya ha organitzat, per primera vegada, un concurs de dibuix i pintura. Hi podran concórrer, de forma gratuïta, tots els col·legiats sèniors i cònjuges, a partir de 60 anys, que siguin membres dels Col·legis següents: Col·legi de Metges de Barcelona, Col·legi d’Advocats de Barcelona, Col·legi d’Enginyers Industrials de Catalunya, Col·legi d’Economistes de Catalunya, Col·legi de Farmacèutics de Barcelona, Il·lustre Col·legi de Procuradors dels Tribunals de Barcelona, Col·legi de Periodistes de Catalunya i Col·legi d’Actuaris de Catalunya.

Bases del concurs

La temàtica és lliure i concursen en igualtat de condicions dibuix i pintura. Cada participant podrà presentar com a màxim una obra, que haurà d’anar identificada amb un títol, el nom complet i el número de telèfon al dors. A l’exterior, en un sobre a part, s’han de fer constar el nom complet, el número de col·legiat i col·legi corresponent, l’adreça postal, l’adreça electrònica i el número de telèfon de contacte.

És la primera vegada que la Comissió intercol·legial de sèniors organitza un concurs de dibuix i pintura.

Lliurament i termini de presentació dels treballs

El termini de presentació dels treballs és entre els dies 24 de setembre i 11 d’octubre de 2018 a les 14 h al Col·legi de Metges de Barcelona (Passeig de la Bonanova, 47), al Departament d’Activitats i Congressos (93 567 88 60 / congres@comb.cat).

Exposició de les obres

Les obres presentades s’exposaran a l’espai d’exposicions del Col·legi de Metges de Barcelona (COMB), del 15 al 28 d’octubre de 2018.

Per a més informació, podeu consultar les bases del concurs.