Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Cicle de conferències sobre com envellir bé

Cicle de conferències sobre com envellir bé

1 setembre 2016

Intercol·legialDe febrer a juny va tenir lloc el cicle de conferències-col·loquis sobre la jubilació “Com envellir bé”, una iniciativa de la Intercol·legial Sèniors, entitat que agrupa les Comissions de Sèniors i Jubilats dels Col·legis de Farmacèutics, Advocats, Economistes, Enginyers Industrials, Procuradors i Metges. Els objectius d’aquesta iniciativa són divulgar les activitats d’oci i cultura, que organitzem les diferents comissions i estan obertes als professionals sèniors de tots els àmbits professionals, i fomentar la participació i la interrelació entre ells.

com-envellir-be-conferencies (2)

Conferència “L’actitud és el que importa” al COFB

El programa del cicle de conferències va ser el següent:

• 16 de febrer: Neuroplasticitat: un cervell jove per a tota la vida, a càrrec d’Alfonso López, degà de la Facultat de Medicina i Ciències d’Oviedo. Al Col·legi de Metges.
  • 8 de març: Què pot fer el farmacèutic per la gent gran, a càrrec de Marta Pons i Josep A. Poch, doctors en Farmàcia. Col·legi d’Economistes.
  • 19 d’abril: Pensions públiques de jubilació: origen, present i futur, a càrrec d’en Francesc Planells i Josep Puigvert, economistes. Col·legi d’Enginyers Industrials.
  • 17 de maig: La comunicació en les xarxes socials: Facebook i Twitter. Què són, com funcionen, a càrrec de Sílvia Llombart, periodista. Col·legi de Periodistes.
  • 14 de juny: L’actitud és el que importa, a càrrec d’Àngel Quemada, membre de la Junta del Col·legi de Procuradors dels Tribunals de Barcelona. Col·legi de Farmacèutics.

Blog dels sèniors professionals de Catalunya: espai de trobada de les Comissions de Sèniors i Jubilats dels Col·legis d’Advocats, Economistes, Enginyers Industrials, Farmacèutics i Metges.