Estàs aquí: Inici > Destacats > El Col·legi de Farmacèutics de Barcelona convoca eleccions pel pròxim 28 de juliol, tornant a comptar amb el sistema de vot remot electrònic

4 juny 2020

Per acord de la Junta de Govern de 21 de maig, el Col·legi de Farmacèutics de Barcelona (COFB) va enviar el dimarts 2 de juny la convocatòria d’eleccions per renovar els càrrecs de la Junta de Govern, que tindran lloc el pròxim 28 de juliol. Als mètodes de vot tradicionals –presencial o per correu postal certificat– s’afegeix l’opció del vot remot electrònic amb certificat digital, que ja es va oferir fa 4 anys, per tal de continuar proporcionant més alternatives de participació als farmacèutics col·legiats.

Finalitza el mandat de Jordi de Dalmases, president del COFB durant 12 anys

Després de 12 anys al capdavant del càrrec, Jordi de Dalmases deixarà de ser el president del Col·legi de Farmacèutics de Barcelona, ja que els Estatuts limiten els càrrecs de la Junta de Govern a un màxim 3 mandats consecutius, que es van complir el passat 18 de maig. “Ha estat una satisfacció ser durant 12 anys el president del COFB, per tots els membres de la Junta de Govern que m’han acompanyat, sense els quals res hauria estat possible; per l’equip humà del Col·legi que, amb la seva dedicació diària, fa possible que la institució doni resposta a les necessitats dels seus col·legiats; i, per descomptat, per tots els farmacèutics i farmacèutiques, a qui ha estat un veritable honor representar i defensar com a recurs sanitari fonamental”, explica De Dalmases. I afegeix: “Però sobretot, personalment, de tots aquests anys em quedo amb la satisfacció d’haver mantingut una brúixola honesta i sincera, apuntant cap a la millora professional, i sempre amb un compromís ferm amb la salut de les persones i el model d’exercici de la professió”.

Quin és el calendari electoral?

La situació excepcional provocada per la COVID-19 ha impossibilitat que les eleccions es convoquessin abans. Així doncs, durant els mesos de juny i juliol, les dates clau que marcaran el calendari electoral del COFB són les següents: