Estàs aquí: Inici > Destacats > “Digital Journey”: Una formació per aprofundir en les oportunitats que ofereix l’era digital

3 febrer 2020

El passat 23 de gener va tenir lloc al COFB la conferència “Com integrar el canvi digital [Open Day]” a càrrec de Pau Virgili, expert en noves tecnologies i màrqueting i professor associat del Departament de Marketing d’ESADE, i Pere Barnola, professor de metodologies àgils i IOT a la Universitat LaSalle i TheValley Digital Business School. Durant la conferència, es va presentar el contingut de la formació “Digital Journey”, que s’impartirà els pròxims 20 i 27 de març al Col·legi de Farmacèutics de Barcelona.

Les classes de la formació s’estructuraran en diversos models d’aprenentatge que combinaran classes magistrals amb casos pràctics reals i actuals. D’altra banda, el curs està basat en la metodologia flipped learning, que fa que hi hagi una preparació prèvia dels alumnes i un gran nivell de debat a la classe.

Durant la formació "Digital Journey" s'abordarà com implementar i integrar el canvi digital en l'entorn.

Durant la formació “Digital Journey” s’abordarà com implementar i integrar el canvi digital en l’entorn.

Tot plegat, perquè en el sector de la farmàcia comunitària, la transformació digital és especialment clau en coincidir-hi dues de les tendències de més transformació dels processos de compra:

• La capacitat d’accés a la informació del consumidor que canvia la relació de prescripció dels productes farmacèutics. El sector passa d’una venda B2B tècnica a haver de gestionar una venda B2B2C en què el focus està en el consumidor i, per tant, també en les solucions.
  • L’impacte de la transformació digital sobre el sector del retail i els canvis en els hàbits de compra.

Inspirar oportunitats en la nova era digital, objectiu del “Digital Journey”

La formació “Digital Journey” té per objectius inspirar oportunitats (nous productes i models de negoci) en la nova era digital; saber comprendre el nou comportament del consumidor, les tendències de mercat i adquirir nous models de relació amb el client; capacitar per donar resposta a les necessitats del client; conèixer les noves formes de treballar adaptades al complex entorn actual i entendre com aplicar-les; ser capaç d’analitzar l’entorn cultural necessari per a l’èxit; introduir les principals metodologies  àgils i saber com poden ajudar-nos.

Aina Surroca, vocal del COFB i responsable de la Comissió delegada de formació continuada, va introduir la sessió, a càrrec de Pau Virgili (a la seva dreta) i Pere Barnola.

A més, també aposta perquè els alumnes aprenguin diferents tècniques de millora contínua en producte i projecte; experimentin noves possibilitats i tendències i implementin i integrin el canvi digital en l’entorn.

Estructura de la formació

El programa de la formació s’estructura en dos grans blocs:

Jornada 1. El nou client-consumidor

Dins d’aquest primer bloc, s’aborden temes com: el nou consumidor en l’era digital, els nous hàbits de compra i relació amb les empreses i el diàleg i l’autenticitat amb un consumidor informat i còmplice.

Jornada 2. Tecnologia i canvi

La segona jornada del curs girarà al voltant dels canvis disruptius en les indústries, els principals drivers de la revolució (Proptech&fintech: Big Data, IA, Blockchain, IOT, Mobile, Smartphones…), transformació de la cultura a l’empresa i les noves formes de treballar, filosofia Agile i principals frameworks, impacte de les noves metodologies de treball en els espais de treball per a connectar persones, idees i projectes i consumer engagement: com incorporar el consumidor com a motor de la marca.

Conferència “Com integrar el canvi digital [Open Day]

Durant la conferència, Pau Virgili i Pere Barnola van abordar diversos aspectes relacionats amb la revolució digital i van destacar que actualment el consumidor està hiperinformat i es planteja cada vegada més si comprar o posseir en un món constantment canviant que és i serà tecnològic i on  mesurar tota mena de dades serà essencial en qualsevol activitat.

Inscriu-te aquí a la formació “Digital Journey”.

Els col·legiats dels COF tindran un 15% de descompte si formalitzen la inscripció abans del 17 de febrer. El pagament es pot fraccionar en dues quotes.