Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Dos farmacèutics, guanyadors a la VI cursa intercol·legial

Dos farmacèutics, guanyadors a la VI cursa intercol·legial

29 abril 2015

corredors-cursaMés de 200 corredors es van donar cita dissabte 18 d’abril per participar a la sisena edició de la Cursa Intercol·legial. Enguany va comptar amb la participació de 22 farmacèutics.

Erik Tuduri, va ser guanyador de la categoria de juniors masculina i va quedar 12è de la general, entrant a la meta en 0:45:06. Joan Ruiz  va quedar en tercer lloc de la categoria veterans i 13è en la classificiació general. La primera farmacèutica en creuar la meta, en el lloc 57, va ser Mònica Blázquez amb una marca de 0:50:25, quedant quarta en la categoria sènior femenina. I un any més, Aida Arnaiz va guanyar en la categoria veterana femenina amb 0:52:10 de marca.

El circuit comptava amb 10 quilòmetres situats a la zona de la Mar Bella de Barcelona i 5 quilòmetres el de la cursa infantil. La classificació amb tots els participants es pot consultar al web www.cursaintercol.cat. També totes les imatges de la cursa, a Flickr.

sortida-cursa

Després de l’entrega de premis es va celebrar el sorteig dels regals que ofereixen les empreses col·laboradores de la cursa entre tots els participants. L’activitat, que té com a objectiu fomentar les relacions socials a través de l’esport, també està oberta per a familiars i amics dels col·legiats i associats dels tretze col·lectius professionals que organitzen la cursa.

Gràcies a tots per la vostra participació, us hi esperem l’any vinent!

Fotografies dels farmacèùtics guanyadors d’aquesta edició:

Aida Arnaiz, guanyadora en la categoria veterana femenina

Erik Tuduri, guanyador de la categoria de juniors masculina

monica-blazquez

Mònica Blázquez, primera farmacèutica en creuar la meta quedant quarta en la categoria sènior femenina

Joan Ruiz,  tercer lloc de la categoria veterans

Joan Ruiz, tercer lloc de la categoria veterans