Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Ja tenim guanyadors de la III edició del Concurs de Fotografia del COFB

Ja tenim guanyadors de la III edició del Concurs de Fotografia del COFB

4 desembre 2018

La III edició del Concurs de Fotografia del COFB, organitzat per la Secció de Fotografia del Col·legi de Farmacèutics de Barcelona (FotoCofb), ja té guanyadors.

Els premiats d’aquest tercer concurs, en el qual la temàtica proposada per les fotografies era l’aigua, han estat, en la categoria de fotografia realitzada amb càmera, la col·legiada Marina Arimany amb “Tempestat de Llevant“, i en la categoria de fotografia realitzada amb mòbil, la col·legiada Helena Burguet amb “Cresta d’aigua“.

Tempestat de Llevant, de Marina Arimany. Guanyadora del III Concurs de Fotografia del COFB (Càmera)

Cresta d'aigua, d’Helena Burguet. Guanyadora del III Concurs de Fotografia del COFB (Mòbil)

Cresta d’aigua, d’Helena Burguet. Guanyadora del III Concurs de Fotografia del COFB (Mòbil)

Les fotografies guanyadores i la resta de participants en el concurs estaran exposades a les instal·lacions del Col·legi fins al 12 de desembre de 2018.

Amb la col·laboració de:

Altres publicacions relacionades: