Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Memòria COFB 2016: quin camí hem construït per millorar la salut de les persones?

4 agost 2017

memoria2016Cap a on s’ha adreçat el camí construït pel Col·legi durant el 2016? Què s’ha fet per continuar aportant valor a la societat a través d’una professió que evoluciona, aprèn i s’adapta a les noves necessitats de salut de la població? I quines són les principals novetats en les quals s’ha treballat? Us convidem a donar resposta a aquestes qüestions clicant a la imatge, la porta d’entrada al recorregut marcat per la Memòria del COFB 2016 que es complementa amb el timeline interactiu creat amb el més destacat de l’any.

A través de les diferents pàgines trobareu en quins projectes ha participat la farmàcia, juntament amb altres professionals sanitaris, per millorar els resultats de salut de les persones: alguns nous, com la detecció precoç d’un càncer de pell, la prevenció d’un ictus i el treball en xarxa per vetllar per un bon ús del medicaments; i d’altres que s’han continuat consolidant, com la detecció precoç del càncer de còlon i recte o la infecció per VIH, el programa d’intercanvi de xeringues o el de manteniment amb Metadona. També accedireu a un repàs de les xifres i dades més representatives del col·lectiu i del Col·legi i sereu testimonis de les noves apostes que s’han fet, com la creació de la Comissió de Compromís Social per tal d’impulsar i ordenar tots aquells projectes que tenen a veure amb la responsabilitat social de la institució. En definitiva, a aquest document trobareu molt més sobre cada un dels projectes, i també sobre premis, beques i els avenços en formació.

Accedeix a la Memòria a través del web institucional: Memòria 2016