Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Nova edició del curs d’Àgora Sanitària ‘Recomanació farmacèutica en l’insomni’

Nova edició del curs d’Àgora Sanitària ‘Recomanació farmacèutica en l’insomni’

28 setembre 2015

plantes-medicinals-insomniLes consultes sobre insomni a la farmàcia es fan més freqüents quan comença la tardor perquè hi ha persones que els costa adaptar-se als canvis dels cicles circadians, que constitueixen el rellotge biològic humà que regula les funcions fisiològiques de l’organisme. En aquest context, Àgora Sanitària, el portal de formació online dels col·legis de Barcelona i Madrid, engega la segona edició del curs “Recomanació farmacèutica en l’insomni”. Tal com explica María José Alonso, vocal de Plantes Medicinals i Homeopatia del COFB i coordinadora de la formació, aquest curs ajuda al farmacèutic “a diferenciar els tipus d’insomni i a recomanar el producte més adequat per a aquells casos d’insomni puntual que sovint els pacients consulten a la farmàcia. També contribueix a comprendre els mecanismes pels quals la fitoteràpia pot ser un excel·lent coadjuvant en la deshabituació de benzodiacepines”.

INSCRIU-TE!

L’aplicació pràctica del curs, el més valorat pels alumnes de l’anterior edició

Destinat a farmacèutics de tota Espanya, amb continguts específics per a auxiliars de farmàcia, aquest curs de sis hores tractarà diferents temes com l’aplicació de guies d’actuació per realitzar l’abordatge del pacient de forma correcta i determinar quan derivar al metge, promoció de l’ús racional dels medicaments per evitar l’automedicació o l’ús inadequat d’un medicament no indicat, i el seguiment dels medicaments de prescripció dispensats.

Tots aquests continguts partiran de casos pràctics freqüents en la farmàcia, que al seu torn, afavoriran la posterior aplicació en la farmàcia de l’après. De fet, aquesta és una de les característiques que més han valorat els alumnes de l’edició anterior, que també han destacat que el curs els ha permès guanyar seguretat, tenir més coneixements dels productes i trastorns del somni, i per tant, oferir millor consell sanitari.

Teniu més información a la nota de premsa enviada als mitjans (via www.cofb.org).

Curs patrocinat per:

logo_chiesi