Estàs aquí: Inici > INFARMA > Primera reunió del Comitè Organitzador d’Infarma 2019

Primera reunió del Comitè Organitzador d’Infarma 2019

20 juny 2018

La setmana passada es va celebrar la primera reunió del Comitè Organitzador d’Infarma 2019 que tindrà lloc a Barcelona del 19 al 21 de març de 2019. Va comptar amb l’assistència dels presidents dels Col·legis de Farmacèutics de Madrid i Barcelona, així com de membres d’ambdues institucions i d’Interalia, coorganitzadora de l’esdeveniment.

D'esquerra a dreta: Josep Gavaldà, gerent del COFB; Luis J. González, president del COFM; Jordi de Dalmases González, president del COFB; Carlos Ibáñez, director general del COFM; Daniel Sarto, director general d'Interalia. i Jorge Arqué, president d'Interalia.

D’esquerra a dreta: Josep Gavaldà, gerent del COFB; Luis J. González, president del COFM; Jordi de Dalmases, president del COFB; Carlos Ibáñez, director general del COFM; Daniel Sarto, director general d’Interalia. i Jorge Arqué, president d’Interalia.

En paraules de Francisca Aranzana, directora del Congrés i vocal d’Oficina de Farmàcia del Col·legi de Farmacèutics de Barcelona, aquesta reunió ha estat “el punt d’inici de la planificació del Congrés de 2019, per començar a establir l’estratègia a desenvolupar, aprofitant per analitzar l’edició celebrada aquest any“. Aranzana ha destacat la utilitat d’aquesta anàlisi per tal de tenir clars “els aspectes a consolidar o els possibles camps de millora de la pròxima edició”.

Totes les notícies d’Infarma en aquesta secció del Blog.