Estàs aquí: Inici > Destacats > Prop de 6.000 assistents i més de 200 expositors participen a Infarma Virtual 2021

25 juny 2021

Infarma Virtual 2021 va tancar el 17 de juny les portes d’una edició molt especial que, per primera vegada, ha integrat l’experiència del Congrés i Saló firal dins d’una mateixa plataforma en línia.

L’edició organitzada pels Col·legis Oficials de Farmacèutics de Madrid i Barcelona, en col·laboració amb Interalia, s’ha convertit de nou en referència del sector farmacèutic, com demostren les xifres de seguiment d’Infarma Virtual 2021.

D'esquerra a dreta: Luis González, president del COFM; Jorge Arqué, president d'Interalia i Jordi Casas, president del COFB.

D’esquerra a dreta: Luis González, president del COFM; Jorge Arqué, president d’Interalia i Jordi Casas, president del COFB.

La trobada virtual, en xifres

En total, el nombre d’assistents es va situar prop dels 6.000, una xifra que els organitzadors consideren molt positiva i que convida a mantenir experiències reeixides com el networking virtual entre congressistes, expositors i indústria en la pròxima edició d’Infarma que se celebrarà a Madrid.

El seguiment i participació ha estat molt alt durant els tres dies de Congrés i Saló. L’assistència a les ponències ha rondat el mig miler, com a mitjana d’usuaris únics, amb pics que han aconseguit els 620 professionals en el cas de la taula rodona “El nou shopper en el canal farmàcia” i els 518 usuaris de la conferència “Plataformes de comerç electrònic”.

Igualment, les 85 presentacions comercials ofertes pels expositors han obtingut un important ressò, amb 6.307 visualitzacions.

Per això, el comitè organitzador ha decidit que Infarma Virtual 2021 mantindrà obert l’accés de la plataforma en línia fins al pròxim 16 de juliol, on ja estan allotjats els vídeos de les ponències i taules rodones, de tal manera que els quatre pilars d’aquesta edició virtualcongrés, estudis científics, expositors i networking– siguin de consulta més enllà dels tres dies inicials.

Balanç d’Infarma Virtual 2021

Durant l’acte de clausura, el president d’Interalia, Jorge Arqué, va agrair ahir el suport i també l’espera, durant aquests dos anys, de la indústria i dels expositors. “No és un dia de clausura, sinó de continuació, la flama d’Infarma continua encesa”, va assenyalar.

Per part seva, el president del Col·legi Oficial de Farmacèutics de Madrid, Luis González Díez, va mostrar també la seva gratitud als ponents, congressistes i expositors per la seva participació i es va referir a la qualitat d’un programa científic que ha permès posar en valor l’actuació dels farmacèutics durant la pandèmia. “Els farmacèutics hem de sentir-nos orgullosos del que hem fet. Hem demostrat la nostra essència com a sanitaris”, va assegurar en la seva intervenció.

Finalment, el president del Col·legi Oficial de Farmacèutics de Barcelona, Jordi Casas Sánchez, també va reconèixer els patrocinadors, congressistes, expositors i “totes les persones que han fet possible que l’esperit d’Infarma es mantingui viu un any més”. “No hem volgut que el congrés estigués monopolitzat per la pandèmia, hem volgut anar molt més enllà, parlant de digitalització, integració assistencial o noves teràpies al marge dels tractaments de la COVID-19”, va remarcar.

Incorporació d’eines digitals a Infarma Madrid 2022

Finalment, els tres presidents es van mostrar “convençuts que l’edició de 2022 inclourà aspectes i eines del 2021, ja que la digitalització ha vingut per quedar-se i les edicions presencials hauran d’incorporar-la d’alguna manera”.

Infarma Madrid 2022 tindrà lloc els dies 22, 23 i 24 de març en un format presencial que integrarà algunes de les solucions digitals incorporades en l’última edició.

El Congrés d’Infarma Virtual 2021 ha comptat amb el patrocini de CarbonellFarma, Essity i FarmaQuatrium com a patrocinadors or; i Bancofar, Cinfa, Cofares, Farmanager i Kern Pharma com a patrocinadors plata.