Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Es posa en marxa una nova edició del MGOF

Es posa en marxa una nova edició del MGOF

17 octubre 2016
inauguracio-XII-edicio-MGOF-COFB (1)

Mònica Gallach, responsable de l’àrea de Formació del Departament de Formació i Desenvolupament Professional del COFB, i Jordi de Dalmases, president de la institució, a l’acte inaugural de la nova edició del MGOF

Promocionar que la presència del farmacèutic en les activitats assistencials sigui cada cop més important i que tingui un paper més rellevant com a professional sanitari és un dels objectius que persegueix la professió”. Així ho va transmetre Jordi de Dalmases, president del COFB, als alumnes del Màster en Gestió de l’Oficina de Farmàcia (MGOF) durant la inauguració de la XII edició, qui també va afegir que “el farmacèutic és un agent sanitari que va més enllà de la conservació i dispensació dels medicaments”.

A l’acte també van estar presents Mònica Gallach, responsable de l’àrea de Formació del Departament de Formació i Desenvolupament Professional del COFB i coordinadora del Màster; Elisabeth Barangé, del Departament de Formació i Relacions Professionals del COFB; i Fernando Campa, doctor en Administració i Direcció d’Empreses (URV) i professor del MGOF. Els estudis, compresos per tres mòduls -Finances i Fiscalitat, Gestió de persones i Màrqueting-, pretenen aportar la formació i les eines necessàries als titulars de farmàcia per millorar la gestió i l’administració de la farmàcia comunitària.

Quines són les novetats respecta els anys anteriors?

Una de les principals novetats d’aquesta edició 2016-2017 recau en el mòdul 2, Gestió de persones, el programa del qual s’ha adaptat a les demandes de l’entorn i necessitats del col·lectiu posant l’èmfasi, especialment, en aspectes com la cerca de personal, la definició dels rols o els plans de formació. D’altra banda, al mòdul de Màrqueting s’han augmentat les hores de formació en tècniques de venda i s’han actualitat els seminaris de màrqueting digital i ecommerce.

Les tres parts del Màster es poden cursar íntegrament en un any, i per facilitar l’accessibilitat, també hi ha la possibilitat d’inscriure’s al mòdul que més interessa. Com en cada edició, el MGOF aposta per l’aprenentatge actiu i pràctic per fomentar la capacitat de reflexió, el treball en cooperació i la transmissió de coneixements entre els assistents.

La gestió de la farmàcia d’una manera integral, un dels aspectes més destacats pels antics alumnes

Entre els alumnes de les darreres edicions, un dels aspectes que més es ressalta és que la formació del MGOF els hi ha proporcionat les eines per conèixer, implicar-se i entendre la gestió de la farmàcia d’una manera integral. Alhora, els ha donat seguretat en el moment de prendre decisions empresarials, sent el mòdul de Finances i Fiscalitat, un dels més demandats. Finalment, els alumnes coincideixen que la formació en marxandatge, gestió per categories i tècniques de venda són de molta utilitat per al dia a dia de la farmàcia.

inauguracio-XII-edicio-MGOF-COFB (2)

Imatge de la inauguració del MGOF, amb els alumnes a l’aula

Nota de premsa enviada als mitjans de comunicació (també es pot consultar a la Sala de Premsa del web institucional)