Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Un grup de col·legiats visita Nàpols i la Costa Amalfitana

Un grup de col·legiats visita Nàpols i la Costa Amalfitana

12 juny 2014
Nàpols_viatgecomissió

Farmacèutics de més de 65 anys gaudint del viatge

El passat mes de maig, un grup de 20 col·legiats de més de 65 anys i 7 acompanyants van visitar Nàpols i la Costa Amalfitana, un tram de litoral italià banyat pel mar Tirrè, en un viatge organitzat conjuntament amb el Grup Mutuam.

A la revista Cercle Col·legiat +65, que reben trimestralment tots els col·legiats més grans de 65 anys, s’ofereixen propostes per gaudir del temps lliure: viatges, visites culturals, excursions, tallers, etc. També es pot accedir al servei de consultoria social a la secció Dependència i Orientació Social.