Estàs aquí: Inici > Destacats > Petits i grans tornen a omplir el Col·legi en una nova edició de la festa infantil.

15 desembre 2023

El passat 13 de desembre el Col·legi de Farmacèutics de Barcelona (COFB) va celebrar la tradicional Festa Infantil. L’acte, que es va tornar a realitzar a la Sala d’actes del COFB, va començar amb la benvinguda de Jordi Casas, president del COFB, als infants i famílies.

Els nens i nenes van gaudir d’una xocolatada per berenar abans de l’actuació de la companyia de titelles Pengim-penjam que van presentar l’espectacle El gall Frederic i la gallina Caterina que combinava actors, titelles i cançons populars.

XV Concurs de Dibuix Infantil

Al acabar la funció es van lliurar els premis als guanyadors del XV Concurs de Dibuix Infantil adreçat a nens i nenes de 4 a 11 anys. La temàtica del concurs creatiu d’enguany era: “La teva casa per Nadal“.

Jordi Casas, president del COFB i Núria Bosch, vicepresidenta del COFB, amb els guanyadors del XV Concurs de Dibuix Infantil i agraciats al sorteig de la festa infantil.
Jordi Casas, president del COFB, i Núria Bosch, vicepresidenta del COFB, amb els guanyadors del XV Concurs de Dibuix Infantil i agraciats al sorteig de la festa infantil.

Després de moltes deliberacions  entre tots els treballs presentats,  els guanyadors i guanyadores van ser…

En la categoria de 4 a 5 anys: Pau Vanosselaere Reales

En la categoria de 6 a 7 anys: Berta Solans Fernandez de Gamarra