Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Conferència i activitat esportiva del grup de treball de Complements i Esport, a Solsona

2 novembre 2017

El darrer cap de setmana d’octubre, es va celebrar la tercera edició de la cursa “Passos de gegant” a la ciutat de Solsona. Dins del marc de múltiples activitats dirigides al públic esportiu – marató de muntanya, trailrun de 17 km, canicross, crosskids, zumba i fira sporttest – es van realitzar diverses ponències relacionades amb el món de l’esport.

La conferència "Estratègies nutricionals en una marató de muntanya" va despertar molt interès entre els assistents.

La conferència “Estratègies nutricionals en una marató de muntanya” va despertar molt interès entre els assistents.

Una de les conferències va anar a càrrec de Susagna Lucas, membre del Grup de treball de Complements i Esport, de la Vocalia d’Alimentació i Nutrició del Col·legi de Farmacèutics de Barcelona.

Susagna Lucas, durant el trail.

Durant la ponència titulada “Estratègies nutricionals en una marató de muntanya” es va presentar al Grup de treball de Complements i Esport -que utilitza el hashtag #esportfarma a les xarxes socials-, i també es va destacar el paper del farmacèutic com a professional sanitari ben format per col·laborar i treballar en aquest àmbit.

A més, es van transmetre coneixements als corredors de muntanya centrats en la nutrició i la suplementació esportiva abans, durant i després d’una prova que exigeix un gran esforç. El públic va mostrar-se molt interessat al llarg de la conferència, la qual cosa permet obtenir un resultat molt positiu sobre la participació del farmacèutic en aquest tipus d’esdeveniments.

Finalment, cal destacar que la mateixa Susagna Lucas va participar en el trail de 17 km, consolidant el fet que la professió farmacèutica i l’esport poden anar de la mà.

Altres publicacions relacionades recollides al Blog: