Estàs aquí: Inici > Món col·legial > La nova Borsa de Treball gestiona 656 ofertes en un any

La nova Borsa de Treball gestiona 656 ofertes en un any

2 maig 2013

La nova Borsa de Treball online del COFB ha gestionat 656 ofertes de treball, la majoria (466) relacionades amb el sector de l’oficina de farmàcia (maig 2012-abril 2013). El segon dels àmbits amb més demanda ha estat la indústria farmacèutica, amb 71 ofertes. Pel que fa als CV rebuts per a aquestes ofertes, s’han registrat un total de 17.260 currículums. Cal destacar que el número de CV rebuts durant el 2011 va ser similar mentre que el número d’ofertes va ser superior (1.400 ofertes).

L’any passat, al maig, el Col·legi va renovar la seva Borsa de Treball online per tal de fer-la una eina més pràctica i àgil, tant per a les empreses com per als candidats. Actualment hi ha 1.045 farmacèutics inscrits. Ara, a més, s’ofereix també un servei específic de selecció de personal dirigit a les farmàcies.

Des de fa un mes, els estudiants de farmàcia pre-col·legiats també poden accedir a la Borsa de Treball ja que el COFB ha posat en marxa el carnet de pre-col·legiat.

A continuació teniu el detall, tant de les ofertes com de les inscripcions per sectors (maig 2012-abril 2013):

Ofertes per sectors

Salut pública: 149
Altres: 1.165

TOTAL   17.260

–          Per publicar una oferta a la Borsa de Treball del Col·legi (empreses)

–          Per publicar una oferta si ets titular d’oficina de farmàcia

–          Per inscriure’s a la Borsa de Treball cal fer-ho a través del web de col·legiats

Servei de la Borsa de Treball
Tel. 93 244 07 13, borsatreball@cofb.cat

Un comentari

1. Maria Teresa Gallifa

El col.legi defensa els interessos del farmacéutics col.legiats en atur? O només als propietaris d´Oficina de Farmàcia? En aquest temps de crisis algunes farmàcies han hagut de despedir al farmacéutic adjunt però han pogut continuar amb el personal auxiliar. Els inspectors fan controls a les farmàcies per les tardes i els caps de setmana? Som molts farmacéutics que per impediments legals i per no disposar d´un gran capital no hem pogut ser propietaris d´una Oficina de farmàcia. El govern, lluny de garantitzar el dret al treball, ha abaretit les condicions d´acomiadament. Ens sentim injustament afectats. Es fan orelles sordes als nostres problemes. Acabarem abocats a ser llicenciats parats pobres, a la miseria, explotació i desigualtat.