Estàs aquí: Inici > Notícies farmàcia > Les farmàcies ja han recaptat 180.000 euros per a la construcció del nou Hospital de Dia de Sant Joan de Déu

11 novembre 2014

En un mes, les farmàcies que col·laboren amb la campanya solidària Arbre dels petits valents per recaptar els fons que permetin enllestir les obres de construcció del nou Hospital de Dia de l’Hospital Sant Joan de Déu han aconseguit recaptar 180.000 euros. Les persones que vulguin col·laborar en la campanya també poden comprar capsetes de caramels dels petits valents a través de la web: www.petitsvalents.org. L’objectiu de la campanya és recaptar en les pròximes setmanes uns 180.000 euros més.

Tot el sector del medicament, implicat en la campanya
La campanya solidària és una iniciativa de l’Hospital Sant Joan de Déu, que va demanar al Consell de Col·legis de Farmacèutics de Catalunya la seva col·laboració per tal que les més de 3.000 farmàcies catalanes poguessin recaptar fons a través de la venda de capsetes de caramels. A través del Consell es va demanar també la implicació de la distribució, que s’hi va sumar des del primer moment per recolzar el projecte fent possible la distribució dels expositors a les farmàcies de manera desinteressada.

Més informació a la nota de premsa (via www.cofb.org).

acte 061114

Representants de tot el sector del medicament davant d’una imatge del futur Hospital de Dia
D’esquerra a dreta: Oriol Bota, director de l’Obra Social Sant Joan de Déu.; Anna Catasús, directora d’Assumptes Regulatoris i Relacions institucionals d’Angelini Farmacèutica; Manel Vera, director general de Ferrer Healthcare; Míriam Mañer, vocal del Consell Rector d’Hefame a Catalunya; Manuel del Castillo, gerent de l’Hospital Sant Joan de Déu; Jordi de Dalmases, president del Consell de Col·legis Farmacèutics de Catalunya; Jordi Oliveras, gerent de Relacions Corporatives de Sanofi; LAlis Fontcuberta, Relació amb pacients Sanofi; Vicenç Calduch, president de Fedefarma i vicepresident de Fedifar; Gaspar Linares, vicetresorer de Cofares; César Martínez, president d’Alliance Healthcare.