Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Arriba la IX edició del Concurs de Dibuix Infantil del Col·legi

Arriba la IX edició del Concurs de Dibuix Infantil del Col·legi

30 novembre 2017

Fins al pròxim 11 de desembre, nens i nenes d’entre 4 i 11 anys, són a temps  de participar en la IX edició del Concurs de Dibuix Infantil, organitzada, com cada any, per la Comissió de Cultura del COFB. La novetat respecte l’any passat és que hem incorporat una nova categoria pels infants d’entre 10 i 11 anys. La temàtica pels dibuixos que es presentin és “El Nadal al món”.

Com participar?

• Poden participar tots els nens i nenes, entre 4 i 11 anys.
  • En aquesta edició hi haurà 4 categories:
    De 4 a 5 anys, de 6 a 7 anys, de 8 a 9 anys i de 10 a 11 anys.
  • La data límit per enviar els dibuixos és fins a l’onze de desembre, a les 18 hores.

Consulta les bases del concurs (document PDF).

L’acte de lliurament dels premis serà el dimecres 13 de desembre a les 18.30 hores durant la celebració de la tradicional Festa Infantil del Col·legi.

Guanyadors VIII concurs de dibuix

Les guanyadores de la VIII edició del concurs de dibuix, d’esquerra a dreta:
En la categoria de 4 a 5 anys: Laura Falcó Álvarez
En la categoria de 6 a 7 anys: Irene Vives Aguilar
En la categoria de 8 a 9 anys: Mar Muntada Ripoll

Si vols recordar els guanyadors de l’any passat i com de divertida va ser la festa visita aquesta notícia del Blog.

Amb la col·laboració de:

Patrocinadors IX concurs de dibuix