Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Les rialles i la màgia arriben al Col·legi amb la festa infantil

Les rialles i la màgia arriben al Col·legi amb la festa infantil

15 desembre 2017

Un any més, coincidint amb la proximitat de les Festes de Nadal, el Col·legi es va omplir de màgia, diversió i rialles amb la Festa Infantil del COFB. La celebració va ser tot un èxit i, com cada any, una de les trobades més especials i esperades pels més petits.

Desenes de nens i nenes van gaudir d’una xocolatada, d’activitats de papiroflèxia  i, tot seguit, de l’esperat mag Pablo Superstar amb el seu espectacle Magic & Clown Superstar. Una fusió de màgia i clown per a totes les edats que va divertir a petits i grans, en una sala d’actes gairebé plena.

Un moment de l'espectacle Magic&Clown Superstar a la sala d'actes del COFB

Un moment de l’espectacle Magic&Clown Superstar a la sala d’actes del COFB

Els mestres de cerimònies van fruir i van fer fruir a tots els assistents a la festa. En aquesta ocasió han estat Anna Bach-Faig, vocal d’Alimentació i Nutrició, Guillermo Bagaria, vicetresorer i responsable d’Atenció Farmacèutica, i Anna Heredia, responsable de Relacions Professionals del COFB.

En acabar, ells mateixos van fer el lliurament dels premis a les obres guanyadores de la IX edició del Concurs de Dibuix Infantil. Va ser realment complicat poder triar entre els 43 treballs presentats, al voltant del tema “El Nadal al mòn”, però finalment les guanyadores i guanyador han estat…

En la categoria de 4 a 5 anys: Laura Falcó Álvarez

LAURA_FALCO_ALVAREZ_4A

En la categoria de 6 a 7 anys: Pau Obrador Bach

PAU_OBRADOR_BACH_8B

En la categoria de 8 a 9 anys: Anna Falcó Álvarez

ANNA_FALCO_ALVAREZ_5C

En la categoria de 10 a 11 anys: Ariadna Vargas Berga

ARIADNA-VARGAS-BERGA-4D

Les guanyadores i el guanyador de les diferents categories, recollint els seus obsequis.

La Comissió de Cultura del Col·legi, que organitza anualment la festa infantil i el concurs de dibuix infantil, i tot el COFB, us esperem l’any que ve!

Informació relacionada:
Arriba la IX edició del Concurs de Dibuix Infantil del Col·legi (Blog)

Amb la col·laboració de:

Col.laboradors Festa Infantil 2017