Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Un pas endavant en la carrera professional dels farmacèutics amb el Corporate MBA d’ESADE

12 novembre 2018

El passat 23 d’octubre, el Col·legi de Farmacèutics de Barcelona va acollir la presentació del Programa Corporate MBA d’ESADE, a càrrec de Carles Torrecilla, professor d’ESADE. Torrecilla va estar acompanyat de Victor Ronda, antic alumne del Programa i Carles Delso, que actualment l’està cursant.

Seguidament, va tenir lloc una master class -titulada “Digital Engagement – Com convertir el client en el motor de la marca”- a càrrec del professor Pau Virgili, col·laborador acadèmic del Departament de Màrqueting d’ESADE. Virgili va fer referència a aspectes com els processos de feedback continu, la viralitat i l’amplificació de missatges, la co-creació de continguts i els sistemes col·laboratius de co-creació de productes i models de negoci.

Carlos Torrecilla, Victor Ronda, Carlos Delso, Pau Virgili i Núria Bosch.

L’entorn multidisciplinari del Programa CMBA

Al llarg de la sessió -moderada per Núria Bosch, vicepresidenta del COFB- es va ressaltar l’enriquiment que proporciona el treball en equip  del programa que ofereix ESADE i es va posar èmfasi en el fet que està dirigit a membres del COFB, provinents de tots els àmbits d’exercici de la farmàcia (comunitària, hospitalària, distribució, indústria, etc.).

La interacció entre els professionals del sector farma garanteix un entorn fructífer d’aprenentatge, dinàmic i global, en el qual professors i directius comparteixen experiències i coneixements sobre les millors pràctiques de gestió.

Carles Torrecilla, durant un moment de la Master Class.

Pau Virgili, durant un moment de la master class.

Metodologia

El CMBA està inspirat en l’aprenentatge col·lectiu i el desenvolupament competencial basat en l’experiència del participant. A més, l’entorn obert i divers en què es desenvolupa el programa assegura la complementarietat i fomenta la cooperació. En el programa, cada disciplina i assignatura es tracta de la forma que més s’adapta al contingut i al perfil executiu del participant, sense perdre en cap moment el rigor propi dels programes de postgrau.

Informació i admissions:

La pròxima edició del CMBA començarà el març de 2019 i s’estendrà fins al juliol del 2020. El procés d’admissió del CMBA valora la formació acadèmica, la trajectòria professional i el grau de compromís i motivació pel programa dels candidats que hauran d’acreditar: titulació universitària, un mínim de 3 anys d’experiència professional a temps complet i un nivell business d’anglès.

Cal recordar que en aquest CMBA només poden accedir-hi els col·legiats o persones de les empreses participants que formin part de l’acord amb ESADE.
Per a més informació podeu contactar amb Mònica Gallach, del Departament de Formació i Desenvolupament Professional del Col·legi