Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Els models de negoci canvien: presentació del Corporate MBA per a col·legiats del COFB

4 desembre 2015

El 29 d’octubre el Col·legi va acollir la conferència “Canvien els models de negoci”, que va anar a càrrec de Carles Torrecilla, director del Programa Corporate Master Bussines of Administration d’ESADE, i Andrés Raya, director de Programes Partner. La xerrada va donar una visió als assistents sobre els canvis radicals que estan experimentant els sectors que fins ara es creia que eren difícils de canviar.

ESADE-MBA-farmaceutics (1)

ESADE-MBA-farmaceutics (4)

Andrés Raya, director de Programes Partner d’ESADE

En la sessió es va presentar el Programa Corporate MBA, un programa executiu que vol donar un impuls definitiu a la carrera dels participants. Per primera vegada s’ofereix als col·legiats després del conveni signat entre el Col·legi i ESADE (exclusiu per membres de diferents col·legis professionals). El programa es va presentar com una oportunitat amb projecció de futur de la mà d’una de les escoles de més prestigi internacional.

El Corporate MBA es presenta com una profunda transformació professional per al participant: permet progressar professionalment, facilita una comunitat oberta al networking i a l’intercanvi, permet desenvolupar projectes o idees de negoci en un entorn segur (Action Learning Project), disposa d’un servei de carreres professionals i atorga una acreditació acadèmica reconeguda.

Últimes places disponibles al CMBA! (exclusiu per a col·legiats del COFB)
Més informació: Departament de Formació i Desenvolupament Professional del COFB
Mònica Gallach: mgallach@cofb.net / 93 244 07 13