Estàs aquí: Inici > Destacats > La versió presencial d’Infarma ajorna la seva celebració fins al 2022

La versió presencial d’Infarma ajorna la seva celebració fins al 2022

18 febrer 2021

El Comitè Organitzador d’Infarma, el Congrés i Saló organitzat pels Col·legis de Farmacèutics de Madrid i Barcelona, conjuntament amb Interalia, ha optat, finalment, per un format virtual aquest 2021, mentre que l’edició presencial d’Infarma Madrid s’ajorna, en principi, fins als dies 22, 23 i 24 de març de 2022 a Ifema.

Infarma se celebrarà en format virtual aquest 2021.

Garantir la salut i la seguretat dels assistents, una prioritat

La salut i la seguretat de tots els assistents són la màxima prioritat de l’organització, la voluntat de la qual és organitzar una fira que compleixi amb els alts nivells de qualitat i assistència que caracteritzen Infarma. La celebració virtual d’Infarma l’any 2021 i presencial l’any 2022 permet oferir a tots els congressistes, visitants i expositors una trobada a l’alçada de les seves expectatives.

Plataformes innovadores en línia des d’on es podran seguir conferències i taules rodones

Després de l’èxit d’Infarma Jornades Digitals COVID-19, celebrades el 17, 18 i 19 del passat mes de juny, Infarma 2021 utilitzarà una de les plataformes en línia més innovadores per oferir la millor experiència a tots els assistents. Aquests podran accedir a un complet programa de conferències, taules rodones i activitats sobre els temes més actuals per al sector farmacèutic. Al mateix temps, eficaces eines de networking els permetran trobar i contactar fàcilment amb persones i organitzacions del seu interès.

Així doncs, Infarma tornarà a ser, també en format virtual, la trobada professional més important i de referència, sobretot, per a l’ampli ventall de serveis de l’oficina de farmàcia. Mentrestant, l’organització treballa ja perquè Infarma Madrid 2022 torni a ser, amb més força que mai, l’esdeveniment imprescindible al servei d’un dels sectors més dinàmics i innovadors de la nostra economia.