Estàs aquí: Inici > Destacats > El Col·legi convoca eleccions pel pròxim 17 d’abril i comptarà amb el sistema de vot remot electrònic per facilitar la participació

2 febrer 2024

El Col·legi de Farmacèutics de Barcelona (COFB) ha convocat eleccions avui, 2 de febrer, per renovar els càrrecs de la Junta de Govern, que tindran lloc el pròxim 17 d’abril. Als mètodes de vot tradicionals –presencial o per correu postal certificat– s’afegeix l’opció del vot remot electrònic amb certificat digital, per tal de proporcionar més alternatives de participació.

Amb la implementació d’aquest nou sistema de vot, en tot moment es garantirà la seguretat en el funcionament i la confidencialitat de tots els farmacèutics/ques col·legiats/des del COFB que decideixin votar per aquesta via.

Les dates clau del calendari electoral

El proper 16 de febrer, es constituirà la Mesa electoral i s’obrirà el període per presentar candidatures, que finalitzarà el 8 de març. Tot seguit, el 13 de març, si només es presenta una candidatura i compleix els requisits exigits en els Estatuts, es proclamarà electa. En cas que hi hagi més d’una, es proclamaran les candidatures presentades i començarà la campanya electoral. Pel que fa  a la votació, l’11 d’abril serà la data límit per emetre el vot per correu postal certificat; i el 17 d’abril, serà el dia de l’emissió del vot presencial i del vot remot electrònic. Aquell mateix dia, un cop finalitzin les votacions a les 20 h, es realitzarà l’escrutini.