Estàs aquí: Inici > Destacats > Circular farmacèutica: ja disponible l’edició especial de beques i premis 2021

Circular farmacèutica: ja disponible l’edició especial de beques i premis 2021

17 febrer 2022

Ja es pot accedir al nou número de Circular Farmacèutica, la publicació científica que edita el Col·legi. Aquesta nova edició està dedicada a  l’Especial Beques i Premis que atorga el COFB.

Aquest és el contingut del Vol. 80. Número especial 2022 de beques i premis:

Circular

Editorial: M. Rosa Ballester

Beca col·legial 2020:

Cerca avançada de marcadors sèrics pronòstics precoços de disfunció/fallida orgànica en pacients hospitalitzats per COVID mitjançant metabolòmica High-Throughput.

Premis 2021:

• Establiment de les bases d’una nova immunoteràpia pel melanoma: ús de vesícules extracel·lulars per encapsular àcids nucleics.
  • Ús de PCR per la detecció de resistències en Mycoplasma genitalium i Neisseria gonorrhoeae i diagnòstic d’infeccions vaginals.
  • Recerca de compostos insulino mimètics en l’oli d’oliva.

Premis ex aequo als treballs de fi de grau:

• Fibromiàlgia a través de la genètica: desenvolupament d’un algoritme de diagnòstic basat en dades de microarrays.
  • Optimització en l’obtenció d’hupertacrina-tacrina pel tractament de la malaltia d’Alzheimer.

Veure números anteriors de Circular Farmacèutica (via cofb.org – en format PDF)