Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Comença la XIII edició del Màster en Gestió de l’Oficina de Farmàcia (MGOF)

Comença la XIII edició del Màster en Gestió de l’Oficina de Farmàcia (MGOF)

11 octubre 2017

El passat dimarts dia 10 d’octubre va començar la XIII edició del Màster en Gestió de l’Oficina de Farmàcia (MGOF), que s’imparteix al Col·legi de Farmacèutics de Barcelona i enguany compta amb 23 alumnes. Durant l’acte d’inauguració, el president del Col·legi de Farmacèutics de Barcelona, Jordi de Dalmases, va fer una intervenció realçant el paper del coneixement farmacèutic: “No ens podem quedar només en dispensar el medicament que toqui, hem d’anar més enllà i preguntar-nos com el coneixement farmacèutic pot millorar l’efecte del fàrmac en el pacient”, va explicar.

De Dalmases també va explicar que “la professionalitat i l’aportació de valor són dues assignatures que desenvolupem constantment al COFB”, tasca que es veu reconeguda perquè “cada any el MGOF és un èxit de convocatòria”. “Hem aconseguit que el MGOF s’hagi fet un nom i sigui reconegut per la seva especialització”, va afegir el president del COFB.

A l’acte inaugural també van assistir-hi Joan Carles Serra, director del MGOF, i Cristina Rodríguez i Mònica Gallach, coordinadores del Màster i membres del Departament de Formació i Desenvolupament del COFB.

Finances i fiscalitat, Gestió de persones i Màrqueting, els 3 mòduls del Màster

Conèixer les diferents àrees funcionals de la farmàcia, proporcionar una visió global, generalista i integradora de la direcció i la gestió d’empreses o desenvolupar les capacitats directives per liderar l’equip de col·laboradors són alguns dels coneixements que es treballaran durant els 3 mòduls que comprèn el Màster: Finances i fiscalitat, Gestió de persones i Màrqueting.

Com a cada edició, el MGOF aposta per l’aprenentatge actiu i pràctic per fomentar la capacitat de reflexió, el treball en cooperació i la transmissió de coneixements entre els assistents. D’altra banda, per tal de facilitar l’accessibilitat, el farmacèutic té la possibilitat d’inscriure’s al mòdul que més li interessa.

Moment de la inauguració de la XIII edició del MGOF.

Què destaquen els alumnes de l’anterior edició?

Un dels aspectes més destacats per alumnes de l’anterior edició és el bon nivell del professorat i el fet de tenir diversos docents, ja que consideren que permet obtenir diferents punts de vista. Els farmacèutics que van cursar el Màster l’any passat també posen l’èmfasi en el fet que es tracta d’una formació productiva que ofereix coneixements complementaris als adquirits durant la carrera.

Altres edicions recollides al Blog: