Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Cribratge de càncer colorectal, Zika i farmacoteràpia en geriatria, temes destacats a la Circular Farmacèutica

16 maig 2017

circular75_1

Ja es pot accedir a un nou número de la Circular Farmacèutica, la publicació científica que trimestralment edita el Col·legi. Aquesta nova edició destaca tres temes: el cribratge de càncer colorectal a la secció “Farmassistència”, la infecció pel virus Zika a “Salut Pública” i farmacoteràpia per a pacients fràgils a geriatria, a la secció de “Casos clínics”.

Aquest és el contingut del número (Vol. 75, núm. 1, primer trimestre 2017 -via cofb.org, el nostre web institucional-):
  • Editorial: T. Casasín
  • Farmassistència: Cribratge de càncer de còlon i recte: un model multidisciplinar amb un paper clau dels farmacèutics comunitaris. Del pilotatge fins a l’expansió a tota la província de Barcelona
  • Salut pública: Les malalties emergents transmeses per arbovirus: la infecció pel virus Zika
  • Alimentació i Nutrició: Alimentació i càncer
  • Casos clínics: Geriatria, aprenguem del tractament a les persones grans / Trasplantament bipulmonar amb limfangioleiomiomatosi
  • Farmacèutics innovadors
  • Vademècum cultural

Trimestralment, el Col·legi edita la Circular Farmacèutica, la publicació científica del Col·legi que recull articles elaborats per professionals sanitaris de reconegut prestigi. També s’hi inclouen els resultats dels treballs becats pel Col·legi. El rigor en el tractament dels temes i el prestigi dels autors dels articles fan d’aquesta publicació una via molt efectiva per donar a conèixer les novetats terapèutiques així com continguts relacionats amb l’atenció farmacèutica o la salut pública.

Veure números anteriors de Circular Farmacèutica (via cofb.org). Aquesta publicació es pot consultar en format PDF.