Estàs aquí: Inici > Destacats > El 2012 dels farmacèutics en 20 pàgines

El 2012 dels farmacèutics en 20 pàgines

18 setembre 2013

memoria-portadaLlegint aquestes pàgines de la Memòria del Col·legi de Farmacèutics de Barcelona podreu veure sintetitzats els temes més rellevants de l’any 2012. El passat va ser un any difícil pel retard en el pagament de les factures dels medicaments a les farmàcies, les mesures del copagament, la taxa de l’euro per recepta… I alhora, va ser clau per al desenvolupament de la cartera de serveis a les oficines de farmàcia i el Pla de Salut i pel que fa a crear noves eines al servei del farmacèutic i del ciutadà. Així, entre d’altres, el Col·legi va posar en marxa programes com ITACA Farmacèutica, es va consolidar l’oferta formativa online d’Àgora Sanitària, es va renovar la Borsa de treball o es va llençar una app, Farmaguia, perquè l’usuari localitzi la farmàcia més pròxima.

El Col·legi va atendre durant el 2012 més de 220.000 consultes

La Memòria 2012 del Col·legi de Farmacèutics de Barcelona resumeix el més important de l’any i també fa un recull de les xifres més destacades relacionades amb els col·legiats, les oficines de farmàcia i les dades d’activitat dels diferents departaments del Col·legi.