Estàs aquí: Inici > Destacats > Memòria: 20 pàgines amb el més destacat del 2013

Memòria: 20 pàgines amb el més destacat del 2013

30 juliol 2014

portada2013

Ja teniu a la vostra disposició la Memòria del Col·legi 2013, un document on trobareu els temes més destacats de l’any i les xifres més rellevants relacionades amb els col·legiats, les farmàcies comunitàries i les dades d’activitat dels diferents serveis del Col·legi.

El 2013 ha estat un any de mobilitzacions històriques, marcat per un nou tancament de farmàcies, i de posicionament estratègic de la professió, participant activament en el Pla de Salut de Catalunya. També aquest any el Col·legi ha seguit apostant per crear i enfortir noves eines al servei del farmacèutic i el ciutadà: va néixer aquest espai virtual, el blog, per donar més visibilitat i compartir informacions relacionades amb l’activitat col·legial i dels farmacèutics, s’ha creat el compte de Twitter @farmaceuticsbcn per donar difusió a activitats i opinions i l’espai de formació online Àgora s’ha posicionat com a espai virtual de referència. També ha estat un any mediàtic: les farmàcies han seguint sent notícia, amb més de 2.800 aparicions registrades.

Activitats de formació continuada: 8.983 inscripcions, més del doble que el 2012.

Per llegir la memòria del Col·legi, cliqueu aquí (via web instituvional del Col·legi www.cofb.org)