Estàs aquí: Inici > Notícies farmàcia > Nou número de Circular farmacèutica: beques col·legials, farmacoteràpia i més

Nou número de Circular farmacèutica: beques col·legials, farmacoteràpia i més

3 gener 2014

circular71-4El nou número de la revista científica Circular Farmacèutica publica els resultats de les Beques col·legials 2012-2013. També, com és habitual, trobareu articles sobre farmacoteràpia, en aquesta ocasió centrats en la disfunció tiroïdal associada al tractament amb amiodarona i en la selecció de fàrmacs en la síndrome del budell irritable.

Aquest és el contingut del número (Quart trimestre 2013, vol. 71, núm. 4):

• Editorial: T. Casasín
  • Espigolant
  • Farmacoteràpia. Disfunció tiroïdal per tractament d’amiodarona: a propòsit de dos casos
  • Farmacoteràpia. Selecció de fàrmacs en el tractament de la síndrome del budell irritable
  • Beques col·legials. Administració endovenosa de medicaments en pediatria: disseny i implementació d’una nova eina informàtica
  • Beques col·legials. Desenvolupament i validació d’un mètode per fer la determinació simultània dels citostàtics més prescrits en un hospital de tercer nivell
  • Alimentació i nutrició. Immunonutrició: una matèria transversal i emergent
  • Salut pública. La vigilància epidemiològica a Catalunya