Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Què ens ensenya la muntanya sobre la vida? Conferència Josep Antoni Pujante (23 novembre)

16 novembre 2016
Mount_Everest_as_seen_from_Drukair2_PLW_edit

L’Everest, un dels 7 cims coronats per Pujante
Font: Wikipedia

Què ens ensenya la muntanya sobre la vida? Superació de nous reptes, descobrir la capacitat d’un mateix per arribar molt més lluny d’on s’esperava… I, fins i tot, què se sent al mirar el món des del “cel”. Tots aquests temes, i més, els abordarà en una conferència Josep Antoni Pujante, metge, alpinista i escriptor, a la trobada del pròxim dimecres 23 de novembre que tindrà lloc a la sala d’actes del Col·legi. Organitzada per la Comissió de Cultura, la ponència es realitzarà a les 20:30 hores i s’englobarà sota el títol ‘L’aventura dels 7 cims’. Es tracta d’una conferència gratuïta, però és imprescindible inscriure’s.

El ponent, J.A. Pujante, fou el primer alpinista català en completar els cims més alts de cada continent, “Seven Summits”. És garant internacional de Mountain Wilderness i membre de diverses associacions mèdiques i esportives, com la Royal Geographical Society (Londres). Alhora, és president del Panathlon de Barcelona (fundador d’Sport Cultura Barcelona) i desenvolupa la seva tasca professional com a cap de l’Àrea de Relacions Internacionals i Cooperació del Departament de Salut. Ha escrit 18 llibres i ha estat distingit amb 19 condecoracions nacionals i internacionals, entre elles l’Ordre Olímpica del Comitè Olímpic Internacional.

“La vida no deixa de ser una gran muntanya en la qual no saps on és el cim”

pujanteData: Dimecres 23 de novembre del 2016

Lloc:
Sala d’actes del Col·legi de Farmacèutic de Barcelona (COFB)

Hora:

Places: