Estàs aquí: Inici > Món col·legial > 10è aniversari de la Comissió de Cultura a ritme d’òpera

10è aniversari de la Comissió de Cultura a ritme d’òpera

12 juny 2013

El Col·legi acaba de celebrar els 10 anys de la Comissió de Cultura, que va néixer amb l’objectiu de promoure entre els col·legiats activitats de caràcter social i cultural i també per obrir l’entitat a la ciutadania mitjançant l’organització d’aquestes activitats. Els actes organitzats durant aquest temps han estat molt diversos i han portat al Col·legi personalitats del món de la política, la literatura, la gastronomia, la pintura, la fotografia o la música entre molts d’altres.

Precisament amb música s’ha volgut commemorar el 10è aniversari de la Comissió, concretament, de la mà de Ramon Gener, cantant d’òpera i actual presentador del programa de TV3 “Òpera en Texans”. Gener va portar al Col·legi “Els secrets de Madame Butterfly i les excel·lències de la música” en una activitat que va omplir la sala d’actes del COFB el 4 de juny com podeu veure a les fotos, i que va reunir els membres de la Comissió de Cultura i molts dels col·laboradors que hi han participat durant aquests deu anys.

“És una gran satisfacció celebrar 10 anys de la Comissió de Cultura del Col·legi”, va comentar Marián Carretero, cap de la Comissió. “La cultura ens enriqueix i ens fa millors professionals. En aquest 10 anys hem cultivat la vessant humanística de la professió de la mà de destacats ponents i una gran pluralitat de temes. Seguim endavant amb tota la il·lusió. Moltes gràcies a tots”, va concloure.