Estàs aquí: Inici > Destacats > La festa infantil omple de cançons i balls el Col·legi

La festa infantil omple de cançons i balls el Col·legi

17 desembre 2019

Aquest 11 de desembre el Col·legi es va omplir del so de les veus i rialles dels més petits amb motiu d’una nova Festa Infantil del COFB. La sala d’actes va acollir novament aquesta celebració tan especial.

Petits i grans van fruir d'allò més de l'espectacle de música i ball d'El Gripau Blau.

Petits i grans van fruir d’allò més de l’espectacle de música i ball d’El Gripau Blau.

Un munt de nenes i nens van gaudir d’un berenar amb xocolatada, i de la mà del grup d’animació El Gripau Blau, junt amb els “no tan petits”, van poder fruir d’allò més d’un espectacle ple de cançons i balls.

Durant la festa, es va fer el lliurament dels premis a les obres guanyadores de la XI edició del Concurs de Dibuix Infantil.   Adreçat a nenes i nens de 4 a 11 anys, el tema d’enguany ha estat “Un desig de nadal: #SalvemElPlaneta“.  Després de moltes deliberacions  entre tots els treballs presentats,  les guanyadores i guanyador han estat…

En la categoria de 4 a 5 anys: Aroa Álvarez

En la categoria de 6 a 7 anys: Llivia Ripoll

En la categoria de 8 a 9 anys: Júlia Tena

En la categoria de 10 a 11 anys: Guiem Obrador

La Comissió de Cultura del Col·legi, que organitza anualment la festa infantil i el concurs de dibuix infantil, i tot el COFB, us esperem l’any que ve!

Informació relacionada:
La Festa Infantil omple el Col·legi de l’esperit del Petit Príncep (Desembre 2018)

Amb la col·laboració de: