Estàs aquí: Inici > Destacats > Aprovada la liquidació pressupostària de l’exercici de 2013

Aprovada la liquidació pressupostària de l’exercici de 2013

23 juny 2014

cofb.140619-02

Els col·legiats assistents a la Junta General Ordinària del 19 de juny van aprovar la liquidació del pressupost de l’exercici 2013 presentada per l’equip de govern del Col·legi. L’exercici 2013 s’ha tancat amb un resultat positiu de 235.717 euros. 217.265€ s’expliquen per una major activitat del servei de facturació respecte la prevista en pressupost, i l’optimització dels processos relacionats. Es va aprovar que aquesta última quantitat es retorni a les oficines de farmàcia de manera proporcional a la facturació de receptes durant el 2013. Els 18.452€ restants es va aprovar destinar-los a fons patrimonials del COFB.

A la Junta General també es van presentar els temes que estan marcant l’actualitat de l’àmbit farmacèutic com ara la previsió de cobrament per als farmacèutics catalans, els acords de la Junta General del 16 de desembre passat, els canvis i desenvolupaments legislatius, altres novetats i projectes, i les línies estratègiques de futur, encaminades a potenciar els serveis professionals i donat de valor a la xarxa amb la creació d’un nou portal únic per a tots els usuaris de tots els processos i tots els serveis professionals. Es van repassar, així mateix, les dades més destacades de l’activitat del Col·legi durant el 2013, com és el fet que la plataforma de formació online Àgora Sanitària hagi duplicat alumnes respecte a 2012 amb més de 11.200 inscrits.

El Col·legi celebra anualment dues Juntes Generals relacionades amb el pressupost de la institució en les quals es presenta als col·legiats la liquidació de l’any anterior (Junta del mes de juny) i la proposta de pressupost per a l’any següent (Junta del mes de desembre). Els pressupostos se sotmeten a votació dels col·legiats que hi assisteixen per a la seva aprovació.