Estàs aquí: Inici > Notícies farmàcia > Escriu correctament els noms dels fàrmacs amb Lèxic de fàrmacs

Escriu correctament els noms dels fàrmacs amb Lèxic de fàrmacs

11 abril 2013

El Col·legi i el TERMCAT han actualitzat el Lèxic de fàrmacs, un diccionari online que recull 2.800 denominacions de fàrmacs en català. La publicació s’adreça a les persones que necessiten una eina de consulta per a redactar, traduir o corregir textos farmacèutics i mèdics. Núria Casamitjana, cap del Centre d’Informació del Medicament del Col·legi (CIM), us en dóna més detalls al vídeo d’aquesta notícia.

Les denominacions dels fàrmacs es poden consultar en català, castellà, francès i anglès. També hi trobareu les accions terapèutiques més habituals de cada fàrmac i el número CAS, una identificació numèrica que és única per a cada compost químic. Les noves denominacions aprovades durant el darrer any, seleccionades pel Col·legi de Farmacèutics de Barcelona, les podeu consultar per separat a “Noves incorporacions”.

El Col·legi va editar en paper Lèxic de fàrmacs l’any 2008 amb el patrocini de l’Obra Social Caixa Sabadell. Cada any el Col·legi i el TERMCAT actualitzen la publicació, disponible online. El TERMCAT duu a terme la revisió terminològica dels nous termes inclosos

Consulta online Lèxic de fàrmacs

Un comentari