Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Jornada sobre psoriasi oberta a pacients i personal sanitari (17 de maig)

Jornada sobre psoriasi oberta a pacients i personal sanitari (17 de maig)

3 maig 2013

logo-jornadespsoriasiEl Col·legi acollirà el 17 de maig, a les 18:00, una Jornada sobre psoriasi oberta a pacients, familiars i personal sanitari (entrada lliure i gratuïta, cal fer inscripció).

L’activitat l’organitzen el COFB, l’associació Acció Psoriasi i el Col·legi d’Infermeres i Infermers de Barcelona. Hi intervindrà Núria Bosch, vocal de Dermofarmàcia i Productes Sanitaris del Col·legi.

Hi haurà les següents ponències:

– “Abordatge integral de la psoriasi en el cuir pilós”, a càrrec del Dr. Juan Ferrando Barberà, dermatòleg de l’Hospital Clínic de Barcelona

– “Influència de la psoriasi en les articulacions”, a càrrec del Dr. Jordi Gratacós Masmitjà, reumatòleg de l’Hospital de Sabadell-Parc Taulí