Estàs aquí: Inici > Notícies farmàcia > Les beques col·legials i les vacunes terapèutiques en VIH, temes centrals del nou número de Circular Farmacèutica

12 gener 2015

circular72-4

Ja ha sortit publicat el nou número de Circular Farmacéutica, la publicació científica que trimestralment edita el Col·legi i que recull articles elaborats per professionals sanitaris de reconegut prestigi.

Tres temes destacats en aquesta nova publicació: els resultats de les beques col·legials, les vacunes terapeùtiques en VIH a l’apartat de Farmacoteràpia i la malaltia hemorràgica pel virus de l’Ebola a Salut Pública.

El rigor en el tractament dels temes i el prestigi dels autors dels articles fan d’aquesta publicació una via molt efectiva per donar a conèixer les novetats terapèutiques així com continguts relacionats amb l’atenció farmacèutica o la salut pública.

Vol. 72, núm. 4, quart trimestre 2014

• Editorial: T. Casasín
  • Farmacoteràpia: Vacunes terapèutiques en VIH
  • Espigolant
  • Beques Col·legials: Avaluació de l’estabilitat de l’hemoglobina en els test de sang oculta en femta immunològics dins del programa de cribratge de càncer colorectal de l’ICO: podem estar tranquils? / Optimització del tractament amb Infliximab de la malaltia inflamatòria intestinal: implantació del monitoratge farmacinètic i influència del polimorfirme RS1143634 d’IL1ß
  • Casos Clínics: Tractament de la malaria greu. A propòsit d’un cas / Síndrome de renutrició i encefalopatia de Wernicke
  • Salut Pública: La malaltia hemorràgica pel virus de l’Ebola, un perill global?
  • Innovadors
  • Vademecum Cultural
  • Índex Autors/Matèries 2013

Accés a Circular Farmacèutica (via www.cofb.org).