El mercat de la dermocosmètica a la farmàcia esta creixent en els darrers anys i el camp de la neteja facial té una importància rellevant. Conèixer com i per què la higiene és l’inici de la rutina cosmètica, identificar els tipus de pell així com les necessitats de les usuàries, són punts claus a l’hora de treballar aquesta categoria. La conferència “El repte de la higiene facial: créixer un 20 x 10”, que va tenir lloc el 17 de novembre al COFB, va voler trobar nous reptes per obrir una finestra dins la higiene facial i enfocar els arguments del consell farmacèutic de la manera més adequada.
En el consell dermocosmètic és imprescindible saber preguntar i escoltar, oferir a cada usuari una recomanació personalitzada i adaptada a les seves necessitats. Per fer-ho possible, és fa imprescindible una bona formació en el camp de la dermocosmética per part del farmacèutic: conèixer els productes i poder oferir un sortit suficient per satisfer totes les necessitats. “L’usuari valora positivament la professionalitat i la seguretat que li aporta el consell farmacèutic en dermocosmètica” puntualitza Bosch.
La conferència va anar a càrrec d’Asun Arias, sòcia i directora general d’Asun Arias Consultores, màster en gestió d’empresa i màrqueting per l’Instituto Directivos de Empresa, màster en intel·ligència emocional i coaching i professora de tres màsters internacionals al CESIF.
Potser també t’interessa:
La importància de la gestió de categories en dermofarmàcia (Blog)
Amb la col·laboració de: