El mercat de la dermocosmètica a la farmàcia esta creixent en els darrers anys i el camp de la neteja facial té una importància rellevant. Conèixer com i per què la higiene és l’inici de la rutina cosmètica, identificar els tipus de pell així com les necessitats de les usuàries, són punts claus a l’hora de treballar aquesta categoria. La conferència “El repte de la higiene facial: créixer un 20 x 10”, que va tenir lloc el 17 de novembre al COFB, va voler trobar nous reptes per obrir una finestra dins la higiene facial i enfocar els arguments del consell farmacèutic de la manera més adequada.

Al final de la conferència es va realitzar una demostració del correcte procediment d’higiene facial
En el consell dermocosmètic és imprescindible saber preguntar i escoltar, oferir a cada usuari una recomanació personalitzada i adaptada a les seves necessitats. Per fer-ho possible, és fa imprescindible una bona formació en el camp de la dermocosmética per part del farmacèutic: conèixer els productes i poder oferir un sortit suficient per satisfer totes les necessitats. “L’usuari valora positivament la professionalitat i la seguretat que li aporta el consell farmacèutic en dermocosmètica” puntualitza Bosch.
La conferència va anar a càrrec d’Asun Arias, sòcia i directora general d’Asun Arias Consultores, màster en gestió d’empresa i màrqueting per l’Instituto Directivos de Empresa, màster en intel·ligència emocional i coaching i professora de tres màsters internacionals al CESIF.
Potser també t’interessa:
La importància de la gestió de categories en dermofarmàcia (Blog)
Amb la col·laboració de: