Estàs aquí: Inici > INFARMA > Infarma Solidari recapta més de 15.400€ per impulsar quatre projectes benèfics relacionats amb la farmàcia

8 maig 2017

Infarma Solidari, la iniciativa que va néixer amb l’objectiu de fer arribar més lluny la cita europea de la farmàcia a través de la Responsabilitat Social Corporativa, ha recaptat més de 15.400€ per impulsar quatre projectes benèfics de diferents ONGs vinculades al sector.

La recaptació de fons es va fer en el marc d’Infarma Barcelona 2017, organitzat el passat mes de març pels Col·legis de Farmacèutics de Barcelona i Madrid, en col·laboració amb Interalia. Els donants van escollir a quin projecte destinar l’aportació a través de donacions econòmiques directes, o bé assistint a un concert benèfic amb el grup de música solidària PorFinViernes, que va facilitar crear un punt de trobada per potenciar el compromís social de la professió.

infarma17-1439

Quines iniciatives s’han finançat amb els fons recaptats?

A través de les diferents aportacions, persones a títol individual i entitats han contribuït a fer possibles aquestes iniciatives. Entre elles es troben farmacèutics d’arreu de l’estat i els COFs de Barcelona i Madrid, Interalia, Federació Farmacèutica, el Consejo General de Colegios Oficiales de Farmacéuticos de España, Hefame, els COFs de València i Málaga, el Consejo de Colegios Profesionales de Farmacéuticos de Castilla y León, els COFs de Guipúzcoa, Astúries, Tarragona, Sevilla, La Rioja, Lleida, Teruel, Segovia, Girona, Albacete, Zamora, Cantabria, Bizkaia i Pontevedra, i la Federació d’Associacions de Farmàcies de Catalunya.

Pòsters d’RSC, polseres Candela i bústia de suggeriments, altres accions d’Infarma Solidari

La RSC també va estar present físicament a Infarma: hi va haver una zona dedicada a pòsters, patrocinada per Obra Social “La Caixa”, en què els COF Barcelona i Madrid i 12 expositors van recollir les accions més rellevants dutes a terme en aquest camp; així com un punt de venda de polseres Candela, una iniciativa sorgida en el marc de l’Hospital Sant Joan de Déu per obtenir fons per a la investigació en el càncer infantil.

D’altra banda, es va habilitar al web d’Infarma una bústia de suggeriments per tal que els farmacèutics poguessin donar a conèixer quines iniciatives estaven fent o quines els agradaria que s’impulsés des de la farmàcia.

Nota de premsa enviada als mitjans de comunicació (també es pot consultar a la Sala de Premsa del web institucional)