Estàs aquí: Inici > Destacats > Comença la campanya electoral per a les eleccions de la Junta de Govern del COFB amb dues candidatures proclamades

13 març 2024

Dues candidatures, encapçalades respectivament pels farmacèutics Jordi Casas Sánchez i Guillermo Bagaría de Casanova, opten a formar la nova Junta de Govern del Col·legi de Farmacèutics de Barcelona (COFB). Així ho ha proclamat la Mesa electoral, després de la reunió mantinguda per examinar la documentació que acredita el compliment dels requisits de les candidatures, d’acord amb el que estableixen les normes electorals i els Estatuts de la corporació.

Jordi Casas (esquerra) i Guillemo Bagaría (dreta) encapçalen les dues candidatures que opten a formar la nova Junta de Govern del COFB.

Tenint això en compte, a partir d’avui, 13 de març, s’inicia la campanya electoral, que culminarà el 17 d’abril amb la celebració de la jornada electoral. Més de 9.300 col·legiats i col·legiades estan cridats a participar per escollir la candidatura que dirigirà el futur de la institució els pròxims quatre anys.

Primeres eleccions amb vot electrònic

Als mètodes de vot tradicionals –presencial o per correu postal certificat–,  s’afegeix l’opció del vot remot electrònic per afavorir l’exercici del vot i augmentar la participació. La implementació d’aquest sistema s’ha fet amb totes les garanties, atès que la plataforma compta amb mecanismes per assegurar en tot moment el seu funcionament i la confidencialitat de tots els vots emesos pels farmacèutics/ques col·legiats/des del COFB que decideixin votar per aquesta via.

Llistes de les candidatures proclamades

Candidatura Candidatura
President: Jordi Casas SánchezPresident: Guillermo Bagaría de Casanova
Vicepresidenta: Núria Bosch SagreraVicepresidenta: Francisca Moreno Fernández