Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Circular Farmacèutica: medicaments per al Parkinson, avaluació de la prescripció inadequada i conciliació farmacoterapèutica

22 abril 2015

circular73-1El nou número de la revista científica del Col·legi, Circular Farmacèutica, destaca una selecció de medicaments per a la malaltia de Parkinson, una avaluació de l’aplicabilitat dels criteris Stopp Start i la utilitat d’un procés de conciliació farmacoterapèutica basat en criteris “STOPP” aplicat a pacients més grans de 70 anys que ingressen a l’hospital a la secció de “Farmacoteràpia”. També trobareu un article sobre la trombocitopènia immune primària, a “Casos clínics” i un altre que es plateja si les plantes amb cafeïna són un valor afegit per a l’esportista a “Plantes medicinals”.

Aquest és el contingut del número (primer trimestre 2015, vol. 73, núm. 1):

• Editorial: T. Casasín
  • Farmacoteràpia: La prescripció inadequada: avaluació de l’aplicabilitat dels criteris Stopp Start / Utilitat d’un procés de conciliació farmacoterapèutica basat en criteris “Stopp” aplicat a pacients més grans de 70 anys que ingressen a l’hospital / Selecció de fàrmacs en el tractament de la malaltia de Parkinson / Miastènia gravis: fàrmacs desaconsellats
  • Casos clínics: Trombocitopènia immune primària
  • Espigolant
  • Plantes medicinals: Plantes amb cafeïna: un valor afegit per a l’esportista?
  • Innovadors
  • Vademecum Cultural
  • Publicacions d’interès

Veure números anteriors de Circular Farmacèutica (via cofb.org)