Estàs aquí: Inici > Destacats > El Col·legi, amb l’esport a la ciutat

El Col·legi, amb l’esport a la ciutat

5 setembre 2013

IMG_2672Més de 200 professors d’educació física de Barcelona han assistit a la presentació del programa “L’escola fa esport a la ciutat”, un programa de l’Ajuntament pensat per a què els centres escolars comptin amb accions de reforç i propostes esportives que complementin els seus continguts curriculars. El Col·legi ha acollit aquesta activitat a la seva sala d’actes en la línia de “recolzar la promoció de la salut” tal com ha destacat Jordi de Dalmases, president del COFB, en la inauguració de la jornada (5 de setembre).

IMG_2678Maite Fandos, tinenta d’alcalde de Qualitat de Vida, Igualtat i Esports de l’Ajuntament de Barcelona, ha agraït la col·laboració del Col·legi en diferents iniciatives relacionades amb la formació en salut de la població i ha remarcat que l’activitat física, a més de proporcionar beneficis saludables, “és molt important per a la formació de la persona i per a l’aprenentatge de valors com l’esforç, la solidaritat o el treball en equip”.

La responsable de “L’escola fa esport a la ciutat”, Haidé Garriga, ha estat l’encarregada de detallar als professors el contingut específic del programa, que compta amb una trentena d’activitats esportives ofertes per l’Institut Barcelona Esports (IBE), en colaboració amb les federacions, i gestionades des del Consell de l’Esport Escolar.